Monday 26 September 2011

Meztelen

Szikati tudtaval probalom elkesziteni az o csodalatos zold karkotojet ami azota piszkalja a ket agysejtemet amiota meglattam. A RAW oltessel  szornyen  sokat hadakoztam ,valahogy nem akart eljutni a tudatomig hogy mikeppen  is kell csinalni.  Mire ezzel elkeszultem idaig mar rajottem hogy is mukodik a RAW. Az egyik barna karkotom  tube Raw amit Almada tokeletesen elmagyarazott nekem igy   aztan  gondoltam hogy ezzel a karkotovel  siman  megbirkozom  hiszen ez nem  tube hanem csak  sima.. aha ....tevedtem  , harcoltunk egymassal :)
 "meztelen " ez a karkoto egyenlore mert  ebben a hatalmas orszagban  nincs egy tisztesseges gyongyosbolt ahol lehet olyan  gyongyoket kapni ami nekem  kell ugyhogy maradt az internet es varok  , varok  , varok a gyongyeimre amiket majd ravarrok erre a kis meztelenre  remenykedve hogy valamelyest  hasonlo lesz mint a RAW kiralyno  Szikati  karkotoje:)

13 comments:

  1. Baromi jól néz ki! Az tuti, hogy ennyi RAW-ba már belebolondultam volna - nem vagyunk nagyon jó barátok, én szeretem a RAW-t, de ő nem szeret viszont :) Amúgy nem is biztos, hogy értem ezt a karkötőt: van egy karika középen és abba húztad bele a "köteleket"?

    ReplyDelete
  2. Nagyon jól sikerült,szép lett:-))Várom a folytatást!

    ReplyDelete
  3. Ez valami gyönyörűséges! Biztos nagy türelem kellett hozzá!

    ReplyDelete
  4. Nagyon klassz ez a karkötő!!!

    ReplyDelete
  5. Ez nagyon klassz! Szuper vagy!

    ReplyDelete
  6. Méghogy fűcsomó legyél :-) Na ugye hogy ugye megy ez neked!:-))) Fantasztikus! Várom a végeredményt is!

    ReplyDelete
  7. Ez így "meztelenül" is nagyon jól néz ki, kíváncsian várom a folytatást!!!
    :-)

    ReplyDelete
  8. Már most is nagyon különleges, szép lesz, kitartás!

    ReplyDelete
  9. Nagyon kíváncsi vagyok, hogy milyen lesz felöltöztetve!:)

    ReplyDelete
  10. Ez gyönyörű így "csupaszon" is!

    ReplyDelete
  11. Kedves Amy!
    Látod, nem hiába szurkoltam Neked!
    Annyira boldog vagyok, hogy ilyen gyönyörűre sikerült, biztos voltam benne, hogy menni fog!!
    Kíváncsian várom a "ruciját"!!!
    Egy apró javaslat: ha a karika belső körét fűzőszállal egy kicsit összehúzod, akkor jobban rásimul a két belehúzott RAW csíkra, de szerintem így is teljesen szuper!!!
    Nagy-nagy gratula!!!!!!

    ReplyDelete
  12. Kati draga ,koszonom. Ugy orulok ,hogy tetszik neked ...alig vartam ,hogy vajon mit mond a RAW kiralyno :)
    A karika azt hiszem kicsit nagyobbra sikerult mint kellett volna ,fogalmam sem volt hogy csinaljak belole kort. Mar nem tudom osszebb huzni ,abban bizom hogy a ruha majd ha rakerul akkor nem lesz a "gap" ennyire lathato :)
    A kozepere kerult a varras direkt hogy amikor majd felruhazom az majd jol eltunteti a varrast:)
    Mostmar csak arra varok mikor erkezik meg amcsibol a gyongy amit rendeltem hozza.

    ReplyDelete