Saturday 31 December 2011

Vegre itthon van a zsinor :)


Fiokam  hazajott Europabol es vegre  megmutathatom  nektek amit keszitettem  az elmult napokban.
Egy cernaszal  csufoskodott felul amit nem lattam  csak amikor a kep elkeszult , de mar levagtam  :)
Erosebb szemuveg kell lassan ugylatszik.

Szoval , lattam  valakinek egy  hasonlo  karkotot ahonnan "loptam " az otletet de fucsomo legyek  ha emlekszem  kinek a blogjan  lattam  :( 
A gyurut csak ugy a maradek  tilabol keszitettem  hozza, probaltam  disziteni  kasaval de akkor mar nem tetszett  ugyhogy  meztelen  maradt :)

21 comments:

  1. Ez aztán a meglepetés! Bizonyára volt öröm ! Nagyon szép- különleges !

    ReplyDelete
  2. Nagyon szép, különleges lett!

    ReplyDelete
  3. Gyönyörű!!! Királynői ékszer!

    ReplyDelete
  4. Csudaszép! Ez az első tilás ékszer, ami igazán tetszik (nem tom mi bajom lehet a tilával...). És nagyon várom már a fejpántot :)

    ReplyDelete
  5. Csodálatos lett, nagyon tetszik nekem, gratulálok!!

    ReplyDelete
  6. Cimbi a tila gyonggyel en is hadilabon allok, mert nagyon nehez vele dolgozni barmilyen kis aranyoska akkor is. Regebben csinaltam egy karkotot tilaval az tetszett nekem aztan nagy csend lett vele kapcsolatban mert nem lettunk igazan jobaratok:)

    A Kamilla fejpantjaval az tortent hogy feladtam postara mielott lefenykepeztem volna.Ugyanolyan lett mint a karkoto "Hubelebalazs" csak persze vekonyabb es gyongykapcsot "toggle" -t keszitettem hozza. Gond az ,hogy nem kaptam idoben valaszt Kamillatol a buksija meretet illetoen es igy valoszinu hogy tul nagy lesz neki es kell majd valaki Budapesten aki "lecsip " belole hogy tudja majd hordani.

    ReplyDelete
  7. Hű de szép, nagyon jók a színei is, megérte várni arra a kábelre :))

    ReplyDelete
  8. Csudaklassz lett ez a kari!!!

    ReplyDelete
  9. Fantasztikus ...gyönyörű színekkel...igazi különlegesség!

    ReplyDelete
  10. Fantasztikus darabok!!Nagyon tetszik ez a karkötő!!Gratulálok!
    Nagyon Boldog Új Évet kívánok!

    ReplyDelete
  11. Igazán különleges, egyedi darab. Gratulálok!

    ReplyDelete
  12. Fantasztikusan jó lett a karid! Boldog Új Évet Amy!

    ReplyDelete
  13. Gyönyörű lett :-)!
    Boldog új évet kívánok!

    ReplyDelete
  14. Nagyon jól néz ki! A gyűrű pedig csupaszon is tetszik!
    Tilát még nem próbáltam, de tervezem egy ideje. Kicsit drágának találom...

    ReplyDelete
  15. Nagyon jó lett!A gyűrű is nagyon ötletes!És a színei is csodásak!

    ReplyDelete
  16. De jól néz ki, nagyon király színek!:)

    ReplyDelete
  17. Nagyon tetszik a gyűrű is nagyon ötletes !!!

    ReplyDelete
  18. Fantasztikus darab!!! Imádom! :)

    ReplyDelete