Friday 10 February 2012

Az odakozmalt gyurmakert kaptam :))

Kaszas Ildikotol kaptam  ezt a cuki  dijat  nagyon  koszi  erte :)


A szabályok a következők!
  1. Említsd meg a blogodban a személyt akitől kaptad
  2. Válaszolj a feltett kérdésekre
  3. Árulj el magadról egy dolgot, amit még nem tettél meg a blogodban
  4. Ajándékozd a díjat annyi blogernek, ahánynak csak szeretnéd
  5. Értesítsd a díjazottakat.
    

A kérdések a következők:
  1. Melyik a kedvenc smink kelléked?
  2. Mi volt a 2011 év trendje (gondolom az öltözködésben) ?
  3. Mi a kedvenc desszerted?
  4. Kedvenc színed?
  5. Mi a keresztneved?
  6. Melyik  volt az utolsó kedvenc dalod?
  7. Kutyák vagy macskák?


1:  A kedvenc smink kellekem : nincs olyan  , nem  festem magam mert  sem  idom  sem  kedvem  hozza es legfokeppen  rajtam mar a smink sem  segit :)) Ebben a korban mar csak jobban  kiemeli a rancokat  a smink.

2: Ezt a kerdest nem ertem  :)

3: Ezt a kerdest sokkal  inkabb ertem :))  A legeslegeslegjobban  szeretem a csokit. Toltott csoki ,toltetlen  csoki , malnas csoki  , epres csoki , nugat csoki , etcsoki , lyukas  csoki ,mogyoros csoki , csokis csoki  es minden ami  csoki .. Hogy az nem  desszert ???? Akkor  a  kedvencem  a desszertek  kozul  a  madartej :)


4:Nincs kedvenc szinem , a szinek  a hangulathoz simulnak. 

5 :  A keresztnevem  Emoke Gyongyver 


6: Nagyon  imadom a zenet ,komolyzenet beleertve a latin  zenen  keresztul  a regi  zeneket is. Sok zenet  nem  kedvelek  am .
 A mindenkori  kedvenc  zenem  a  HUSTLE  a  Van McCoy and the soul city Symphony -tol  :)


8:  ha csak a ketto kozul  lehet valasztani  akkor  a  macsekok de  a kutyakat  is imadom  es a  nyuszikat  is es az ozikeket  es a vizilovakat  is de leginkabb a  golyakat  es mindenfele  madarakat 

Es akkor most el kell arulni  valamit  egy  dolgot amit meg nem emlitettem  magamrol .
Imadok  tancolni 




Kinek is adjam  tovabb ezt a dijat .
Ez mindig fogos ravasz kerdes  , mert legszivesebben  mindenkinek  odaadnam  hiszen  min denkitol  tanul az ember valamit es mindenkinek  halas vagyok a segitsegert es a kedves szavakert . 
Ugyhogy  amolyan  "sorsolas" formajaban  ugy hataroztam  hogy   Szikatinak  kuldom  tovabb :)

3 comments:

  1. Nem is a gyurmakozmálásért kaptad, hanem mert megérdemled!! :)))

    ReplyDelete
  2. Drága Amy, annyira aranyos vagy!!!
    Alig jutok szóhoz, nagyon szépen köszönöm!!!

    ReplyDelete
  3. Gratu, tőlem is elnyerted ezt a díjat!:)

    ReplyDelete