Sunday 5 May 2013

Miyuki vagy toho





Nos ezek Miyuki gyongyok. Valogatni a kis kasakat teljesen felesleges lett volna  ,mert valogatas utan is kis csale modon alltak de azt hiszem ennel a mintanal ez megbocsathato.
Sas szemuek ne nagyitsak fel :)))  
Gyongyos boltban keresgeltem gyongyoket egy teljesen masik nyaklanchoz (termeszetesen nem volt , nem is tudom mit kepzeltem) ellenben a tulaj megmutatta a legujabb szerzemenyeit amit orosz lanyok keszitettek.
Koztuk volt egy ilyesmi nyaklanc amibe azonnal  beleszerettem  ugyhogy elkeszitettem a masolatat.
Nagyon kis cuki am eloben es lila ..Azt hiszem nem mutatom meg a fonoknomnek  mert akkor vegleg bucsut mondhatok ennek a kis cukisagnak,nagyon  lila maniakus a fonoknom.

16 comments:

  1. Én ugyan MÉG nem vagyok a "főnököd" de ide is küldheted ezt a cukiságot,kedvencem a lila:))) bár azt hiszem már tudod!!!Gyönyörű darab!

    ReplyDelete
  2. Very beautiful! I love any kind of pearl.

    ReplyDelete
  3. Nagyon vagány!

    Játék van újra nálam, nézz be!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Koszi,hogy szolsz , nem merek vallalkozni ra , mert novemberig "ereszd el a hajam " jellegu muinka lesz nalunk es hogy lesz-e idom egyaltalan gyongyozni azt nem tudom.Barmennyire is szeretnem azt hiszem ebben az evben kihagyom.

      Delete
  4. Óóó én is láttam ilyet valahol....gyönyörű....csodásak azok a tenyésztett gyöngyök!Gratulálok!

    ReplyDelete
  5. Gyönyörű, olyan kis finom darab!

    ReplyDelete
  6. Szuper jól néz ki!
    Csodás ékszer!

    ReplyDelete
  7. Nagyon szép kis tölcsérvirág! Jó ötlet...Nagyon ügyes vagy!

    ReplyDelete
  8. Gyönyörű! Eredeti, finom, nőies, és LILA!! :)) Nagyon tetszik!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mary ,en nem ertem miert de keptelen vagyok irni a te blogodba.Szokott a "classic" bejonni nekem de most nem ad lehetoseget hogy valasszak es ami feljon oldal azon nincs lehetoseg irni megjegyzest:(

      Delete
  9. Nagyon jó, egyszerű.és mégis milyen mutatós!!!!

    ReplyDelete
  10. Nagyon jól néz ki! Tetszik ez a kis lógica!

    ReplyDelete
  11. Szépséges, mutatós, tetszik!!
    :-)

    ReplyDelete
  12. Nagyon szép! Ötletes megoldás.És tetszik nagyon....mert lila.

    ReplyDelete