Thursday 13 March 2014

Megszuletett a kozos alkotas



Ezek a golyocskak nagyon nagyon szepek es nagyon nagyon  fotozhatatlanok.
Nehez szules volt ,mert amit eloszor fuztem hozza az nem tetszett igazan ,ugyhogy ollot kapott es ujabb es ujabb otletekkel  probaltam elkesziteni ezt a lancot. Szegeny EWA tobbszor sikitott mar  miattam . Ez vegulis a kozos alkotasunk lett.
Megmutitom milyen  lancokat akartam  kesziteni hozza ami nem tetszett egyikunknek sem  igy vegulis  cuki karkotok lettek  beloluk :)


17 comments:

  1. Látod látod egycsapásra egy egész szetted lett,de nem fogott ki rajtad!!! :) Nekem a messzi távolból nem sok közöm volt hozzá csak az hogy néha sikítottam :)))) Gyönyörűségesek azok a bogyeszok és igazán különleges darab sikeredett belőle!! Az A4 lapokat lassan a könyvkötőhöz viszem Karira megkapod :))))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Evikem varj azzal a konyvkoteszettel mert addig meg sokszor elofordul hogy erthetetlen baratnodnek le kell rajzolni ezt meg azt A4 es lapokra :))

      Delete
  2. Hello,Amy:
    Very beautiful design of the necklace-fantastic colors.
    Both bracelets are very nice Summer ideas.
    -All the Best-
    -Halinka-

    ReplyDelete
  3. Nagyon jó megoldás született, gyönyörű a nyaklánc és édesek hozzá a karik! A bogyók gyurmából készültek?

    ReplyDelete
  4. Ez a tökéletes megoldás!
    A gyönyörű golyók nagyobb hangsúlyt kapnak a világos körítéssel!

    ReplyDelete
  5. Ütős nyaklánc, tökéletes! Tényleg cuki karik lettek!

    ReplyDelete
  6. Nagyon aranyosak a karkötők! A nyaklánc golyói pedig csodaszépek, meg persze az egész nyaklánc:)

    ReplyDelete
  7. such beautiful pieces, and love the colors!

    ReplyDelete
  8. Nagyon szép lett így együtt, jobban illik hozzá a világos lánc rész.

    ReplyDelete
  9. Háát először félreolvastam, aztán megnyugodtam, hogy ezek a csodás karkötők megmaradtak...a lánc tökéletes választás a szépséges golyókhoz! Ezt megint jól összehoztátok! Gratulálok. Azok a karik olyanok, mintha horgolva lennének!

    ReplyDelete
  10. Ezek a golyók csodálatosak!
    Nagyon irigykedem a kollekciódra :)
    Ügyesek vagytok Èvivel :)

    ReplyDelete
  11. A golyók valóban gyönyörűek, és a világos lánc a legjobb hozzá, telitalálat!

    ReplyDelete
  12. Nem írhatok én sem mást, a világos nyaklánc rész kiemeli a gyönyörű golyszikat, így lett tökéletes!! Jó kis páros vagytok Ti!!

    ReplyDelete
  13. Nagyon szép lett! Gratulálok!

    ReplyDelete
  14. Gyönyörüek a golyók! Nagyon szép nyaklánc készül belölük. Nagyon tetszenek a karkötök is, kár lett volna lebontani öket.

    ReplyDelete