Saturday 11 February 2012

Spenotka


Ismeritek a tortenetet ennek a zold kasanak meg a japan gyongyoscsajnak aki nem szol hogy elutazik ket hetre  es  a  kornyeken sehol egy  hely ahol gyongyoket lehetne venni.
Egy elmeny volt  fuzni fuggetlenul attol hogy nem  kedvelem ezt a szint ( mi a fenenek vettem ha nem  tetszik ?:))
De nem  a 11 es kasa a hibas am  hanem a 8 as amibol nem sok valasztek van es igy nem tudtam csak ezzel a spenot szinnel  dolgozni  (szandekosan  nem  irtam  libaf.. szint :))
Majd tutti  megfuzom mas szinbol  is es  akkor  kap  nyaklancot is meg mindent  is mert  nagyon  jopofi  am :)


Minta :Heather Collins



33 comments:

  1. Nagyon szép lett, ügyes vagy. Nekem tetszik.

    ReplyDelete
  2. Jaj, de gyönyörű!!!!! Nekem nagyon tetszik ez a színvilág! Ezt a színt ki kell majd próbálnom nekem is:)

    ReplyDelete
  3. Csodaszép lett! Gratulálok! Ez aztán nagy munka volt, de megérte!

    ReplyDelete
  4. Very beuatiful, nice colours.
    Greetings Manouscha

    ReplyDelete
  5. Nekem nagyon tetszik ebben a színösszeállításban!!

    ReplyDelete
  6. Me encanta este modelo y con la elección de colores que has hecho te ha quedado una pulsera divina!!!

    ReplyDelete
  7. Nem tudom mi bajod a színével,nekem nagyon bejön!!Gyönyörű lett!!/de nem Sabine mintája,hanem Heather Collins: Guinevere karkötője :-)))/

    ReplyDelete
  8. Hú de szuper lett! De jó, hogy mégis befejezted, így van egy gyönyörű karkötőd! Nagyon tetszik záró kapocs is!

    ReplyDelete
  9. Evi koszi,hogy kijavitottal :)) Valoban Heather mintaja

    ReplyDelete
  10. Na látom csak elkészült!! Nagyon ügyes vagy,mondtam neked ha belejössz,akkor gyorsan megy már.Azért kíváncsi leszek mikor lesz a következő:))))))

    ReplyDelete
  11. Nagyon jó név !hahaha .Nekem nagyon tetszik ezzel a színnel a kari .

    ReplyDelete
  12. Nekem is bejön a színe, nagyon hordható, szerintem ez a zöld világos és sötét ruhához is jó. Ha nem barátkozol meg vele, hirdess vele játékot, vagy csereberét :)

    ReplyDelete
  13. Szia Drága Amy! :)

    Először is köszönöm a dicsérő szavaid a blogomon, másodszor pedig gratulálok a csodaszép alkotásaidhoz. Minden nagyon tetszik, amit láttam nálad! Nagyon ügyes vagy!

    Puszi! :)

    ReplyDelete
  14. Gyönyörű lett,a színe is nagyon tetszik!

    ReplyDelete
  15. Amy, nekem nem spenót jut róla eszembe! Olyan a színvilága mint a gyönyörű fürgegyíkocskáknak. Mi más pattanna ki egy nem gyöngyöző bugyuta fejéből? Nagyon szép és tetszik ám! A díjadhoz gratulálok!

    ReplyDelete
  16. Csodálatos....semmi gond a színével.....SŐT...
    így jó ahogy van!Bámulatosan ügyes vagy!

    ReplyDelete
  17. It's beautiful! Graet work! Many compliments!!

    ReplyDelete
  18. Szerintem eszméletlenül jó lett !!

    ReplyDelete
  19. Azért , mert Te nem szereted a spenótot, más még szeretheti!!!Jól kifőzted a színeket!
    Jutka

    ReplyDelete
  20. Továbbra is imádom a színét!!! :-)
    Gyönyörű lett!!!

    ReplyDelete
  21. Tudtam, tudtam!
    Csodaszép lett, imádom!!!!

    ReplyDelete
  22. Szeretem a spenótkádat, nálam bejön!

    ReplyDelete
  23. Nálam biztos kedvenc lenne!!! Szuper lett!

    ReplyDelete
  24. Akármilyen zöld lehetne, nálam mind nyerő!!! Csodálatos ez az ékszer!!! Gratulálok hozzá, én még csak nézegetem a mintáját!

    ReplyDelete
  25. Szerintem nagyon szép ez a zöld!

    ReplyDelete
  26. :))))
    Jaj Amy, hozzád mindig érdemes benézni!
    Olyan jót mosolyogtam a bejegyzéseden!:)
    Én sem vagyok oda a zöldért, de ennek ellenére tetszik a karkötőd!

    ReplyDelete
  27. Nekem nagyon tetszik ez a szin!Sot,szerintem kifejezetten jol nez ki ezzel a stilusu karkotovel!Szerintem nagyon jo lett!!!:)

    ReplyDelete
  28. Jujj de szuper karkötő lett!!
    nekem nagyon tetszik!

    ReplyDelete
  29. Imádom a színét!!!!! Gyönyörű lett!!

    ReplyDelete
  30. Hűűű, varázslatos lett. Nagyon szeretem.

    ReplyDelete