Friday 20 April 2012

Floo medal egy kicsit maskepp


Mindig azt mondtam,hogy nekem nem lesz femlanccal  keszult nyaklancom. Soha nem is volt csak arany vagy ezust lancom vagy   gyongybol keszult. Aztan amikor kesz lett Floo akkor neztem hogy mit is keszitsek hozza .Semmilyen  gyongybol keszult lancot nem tudtam  volna elkepzelni ugyhogy elkeszult eletem elso  femlancos ekszere.Csak annyi valtoztatast csinaltam a mintan,hogy rivolit foglaltam be es tettem a kozepebe ami szinten Ewa fantasztikus otlete alapjan keszult tila gyonggyel .
Ewanak koszonom a segitseget es a mintat is.

34 comments:

  1. It's beautiful!!!!!!!!!!! Pretty beads!!!!!!!

    ReplyDelete
  2. Gyönyörű lett, a színei igen közel állnak hozzám. Nagyon tetszik a lánc rész is, egyedi lett.

    ReplyDelete
  3. De gyönyörű! Nagyon-nagyon tetszik, olyan antikos hatású, szuper hozzá ez a láncmegoldás!

    ReplyDelete
  4. Szerintem csodálatos fém lánccal is!

    ReplyDelete
  5. Amy!!Ez valami elképesztően, brutálisan gyönyörű lett!!Olyan szépek a színei és tökéletes választás hozzá ez a lánc!Meseszép!!!!!!

    ReplyDelete
  6. Nagyon tetszik,gyonyoru szinekkel keszitetted!!!

    ReplyDelete
  7. Álomszép! Milyen gyönyörű színeket használtál ismét! Bámulatosan jó az összhang, és valóban ez a lánc a telitalálat hozzá! Csúcs jó!

    ReplyDelete
  8. Olyan antik hatású lett az egész. Nagyon szép!

    ReplyDelete
  9. Gyönyörű lett! Nagyon jól mutatnak benne a picasso jáspis golyók:-))

    ReplyDelete
  10. Nagyon tetszik a "találmányod" és ezekkel a színekkel egy csodaszép ékszert alkottál! Irigy is vagyok, nekem is kell ilyen...

    ReplyDelete
  11. Amy drágám ez gyönyörű lett !!!A láncrész szerintem telitalálat!

    ReplyDelete
  12. Amy ez valami fantasztikusan szépséges!
    Azoktól az ásványgyöngyöktől beájultam....nagyon jó hozzá a lánc is...használd bátran máskor is!

    ReplyDelete
  13. Hú, Amy!!!! Ez csodaszép! Én is nagyon kedvelem ma láncos megoldásokat. Itt pedig különösen harmonikus a medál és a lánc egysége.

    ReplyDelete
  14. Hi,Amy:-)
    Very nice blog.Beautiful jewels.
    The Hungarian i Ca? :-)
    I am the Pole in Se:-))
    Warm Greetings to You!
    The rosette-pendant is delicate and gorgeous!

    ReplyDelete
  15. Hát mit is mondhatnék,meseszép lett nagyon jó a lánc része igazán egyedi darab!!Tetszik hogy két mintát kombináltál!Köszönöm hogy megfűzted!

    ReplyDelete
  16. Az egész, ahogy van, láncostul, a színeivel, varázslatos lett!!!Nagyon-nagyon tetszik!!!!!

    ReplyDelete
  17. Una maravilla!!!!!!!!!!!!!!! Me encantan los colores, me encanta el modelo, me encanta el resultado!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  18. Szép medál kerekedett ki belöle. Jó lett a lánc-megoldás is hozzá.

    ReplyDelete
  19. Szerintem mestermunka, a színek annyira jók így együtt és a lánc rész is nagyon jó lett!

    ReplyDelete
  20. Amy! Szuper lett a Flod, nagyon tetszik!!!

    ReplyDelete
  21. Wow!! Spectacular!! Really stunnig!! Congrats!

    ReplyDelete
  22. Nagggyon jól néz ki, én még nem fűztem ezt a mintát, de kedvet kapok nálad hozzá! Szeretem nézegetni a blogod, így rád is gondoltam egy meglepetés kapcsán! Kukkants be hozzám!

    ReplyDelete
  23. Álomszép!!! Szuper ötlet ez a befoglalás a közepén, és a nyaklánc is nagyon jó lett hozzá!

    ReplyDelete
  24. Fantasztikusak a színei, a lánc és az egész összhangja. Szokás szerint gyönyörűségeset alkottál.

    ReplyDelete
  25. Real mente precioso ,pasa buen día

    ReplyDelete
  26. Nagyon tetszik ez a medál, és tök jó a lánc része!:)

    ReplyDelete
  27. Fantasztikusan szép színeket használtál, gyönyörűszép mindene!!!
    :-)

    ReplyDelete
  28. Ezek a színek, káprázatosak, nagyon klassz lett.

    ReplyDelete
  29. Ó, nagyon jól néz ki!

    ReplyDelete
  30. Beautiful, lovely colors and design.
    Greetings Manouscha

    ReplyDelete
  31. Meseszép lett!!! A színeivel igazán megfogtál! :)

    ReplyDelete
  32. Csodaszép medál, gyönyörű színekkel!

    ReplyDelete