Tuesday 3 April 2012

Mozaik



Tegnap megerkezett a gyongy amit rendeltem ugyhogy nekialltam megcsinalni Gyongymano
mintajat.Nem mondom hogy gyorsan  ment a fuzese de annyira tetszett a minta ,hogy kivancsi voltam milyen  lehet eletben.
Nem iszom alkoholt ,max ketevente egy fel pohar bort de amikor fuztem ezt a karit arra gondoltam ,hogy kb igy lathatjak a reszegek a dolgokat  ugyanis a 3 mm-es kockak olyan  de olyan  csampasak mintha direkt igy keszitettek volna es nem is Cseh gyongy ugyhogy  nem ertem. Miyuki a draga es rettento egyenetlen.
A vegeredmeny attol fuggetlenul tetszik nekem .
A kapocs...hat igen ,,,a kapocs ez  lett megint ,merthogy  rendeltem  egy  boltra valot beloluk ,mar csak 238 darab  karkotot kell keszitsek hogy elfogyjon ez a fajta kapocs :))

Minta : Gyongymano

37 comments:

  1. It's very elegant!!!!!!!!! fantastic!!!

    ReplyDelete
  2. Szerintem tökéletes lett!!! Újra királynői ékszert alkottál!!! Gyönyörű!!
    (Amy! Téged "látlak" a gólyafórumokon?)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kritti ,igen en vagyok a golyaforumon mar evek ota.Szoktam menni Daranyba is amikor gyuruzik a kicsiket. Te is ott vagy ?

      Delete
    2. Csak háttérolvasóként. Halászéktól nem messze lakunk, legalábbis légvonalban. Rengeteg nálunk a gólya (egy fészek itt van az ablakunktól nem messze:) Imádom őket:)))

      Delete
  3. Fantasztikus a végeredmény:-))) Nagyon jól mutat bronzban is:-))

    ReplyDelete
  4. Nagyon mutatós lett a karid!
    Igaz én inkább ezüst mániás vagyok, de ez bearanyozná a napjaimat!!!
    Gratulálok!
    Gyöngymanónak pedig a mintához!

    ReplyDelete
  5. Gyönyörű, nekem tökéletes!! Felvéve milyen fantasztikusan mutathat, ha a képeken ilyen csodás!!!

    ReplyDelete
  6. Ez gyönyörűűűűűű!! A szín és a forma egyaránt fantasztikus! Nagggyon tetszik!!
    :-)

    ReplyDelete
  7. Szuper elegáns,királynős karit fűztél.
    Jó a minta,szép kivitelezés. Igen én is vettem már silány minőségű "drága gyöngyöt",sajnos :(

    ReplyDelete
  8. Csodaszép! Nagyon tetszik! Elegáns darab!

    ReplyDelete
  9. Hú, de jól néz ki, nagyon ügyi vagy! Elég melós lehetett! Nekem a kapocs nagyon bejön!:)

    ReplyDelete
  10. Kis mellébeszélős!!!! Csak meg lett és tényleg nagyon jól néz ki,nagyon jó színekben pompázik!!!Az hogy csámpás a gyöngy csak Te látod ,viszont most már határozottan kezd tetszeni ez a kis édes kapocs lassan ez lesz a védjegyed,nem is rossz!!

    ReplyDelete
  11. Drága Amy, ez a karkötő csodaszép, elegáns!!!!
    Félre a túlzott önkritikával, gyönyörködj benne!!!!!!!!

    ReplyDelete
  12. Wauuuuu, es divina!!! Qué color, qué diseño....realmente fantástica!!!

    ReplyDelete
  13. Amy drága ez gyönyörű lett !!!!!!!!!
    Nem látszik hogy csámpás lenne .A karkötőket illetően ..........egy kicsit bele kell hogy húzzál a dologba hiszen 238 db-ot kell még fűznöd hogy elfogyjon!! hahaha Nagyon tetszett hogy ezt írtad .

    ReplyDelete
  14. Háát Amy Te aztán nem adod alább...egyre mesésebb dolgokat alkotsz...nem sajnálod az időt, energiát....ismét egy varázslat....gratulálok!

    ReplyDelete
  15. preciosa,y muy original, me encanta el color

    ReplyDelete
  16. Úristen!!! Ez gyönyörű lett!!! Fantasztikus érzés ezt így látnom!!! Köszönöm, hogy megfűzted! :))))

    ReplyDelete
  17. Azta mindenit, ez valami fantasztikus! Micsoda munka lehetett vele! Annyira szép és elegáns, hogy csupa szívből gratulálni tudok csak hozzá!!! Amy, mesés a kezed!

    ReplyDelete
  18. Koszonom lanyok ,szivesen megfuznem mas szinekben is de szornyen gyatra a valasztek 1.8 mm-es kockabol.
    Mikozben fuzogettem dudoltam egy dalt magamban.Atirtam a szoveget a Hegedus a hazteton c.dalnak kb igy : Ha en gazdag lennek .....annyi gyongyot vennek ...temetnem a munkat ...es csak fuznek :))

    ReplyDelete
  19. Akkor 238 hasonlóan gyönyörű karkötőt szeretnék látni, mert ettől leesett az állam.Nagyon bejön,MESESZÉP.

    ReplyDelete
  20. Very very elegant, realy an eyecatcher.
    Greetings Manouscha

    ReplyDelete
  21. What an elegant piece!! Congratulations!!!

    ReplyDelete
  22. Hűűű, ez nagyon királyságos!! A színe, a formája nagyon bejön! (Sajna nekem is van ilyen egyenetlenségi tapasztalatom a 3 mm-es kockákkal. Alig tudtam egy fehér Cha-Cha szettre valót kiválogatni a csomiból. A többi még ott figyel az egyik zacsiban. Mi lesz vele?)
    Tök jó a dal-átiratod, olyan jót vigyorogtam rajta!!!)

    ReplyDelete
  23. Megérte a fáradozást!Nagyon szép lett!

    ReplyDelete
  24. Mindig meghozza az eredményt a sok -sok munka.

    Nagyon szép lett ebben a színben. Készítesz hozzá még medált is?

    ReplyDelete
    Replies
    1. sajnos csak egy uvegecske 3 mm-es kockat vettem es nincs most annyi hogy medalt is keszitsek,de tervben van:)

      Delete
  25. Hmm.. Erdekes, a kepeken a gyongyok nem tunnek egyenetlennek... Mindig meglep,hogy minden egyes projected mennyire kulonbozo es hogy mennyi mindent tanulhatsz belole. En szakbarbar vagyok hozzad kepest Amy, miota rajottem,hogy kell gyongyhimezni, semmi ujat nem tanultam:)) Gyonyoru ez az antik arany szin nagyon jol mutat.Modellezd mar a munkaidat legyszi,hagy lassuk hogy nez ki rajtad:))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Viszont ahogy gyongyhimzel az annyira tokeletes hogy az mar igazi muveszet.
      Koszonom a dicseretet de ezt mintarol fuztem ugyhogy nem engem illet.

      Delete
  26. Gyönyörű lett! Az eredeti zöld is nagyon tetszett, de ez is csodás!

    ReplyDelete
  27. Hűűű, Amy!Emelem kalapom!Komolyan mondom, gyönyörű lett!!Nekem nem is tűnnek csámpásnak a gyöngyök!Szerintem tökéletes!!!

    ReplyDelete
  28. Ez eszméletlen jó lett!!!:)

    ReplyDelete