Sunday 15 April 2012

Magyarazom a bizonyitvanyom



Teljesen  beleszerettem Szikati  legujabb karkotojebe es megfogadtam hogy egy eletem egy halalom azert is megcsinalom.
Aztan  rajottem am hogy nem olyan egyszeru a Raw kiralyno munkajat utanozni.
Azzal  kezdodott hogy nem volt megfelelo meretu teklam.Vegulis a 8 as tekla mellett dontottem  de azt hiszem ez nagyon eltolja a sorokat egymastol.Aztan valoszinu ,hogy Szikati  nem is igy csinalta ahogy en ugyhgoy a vegen mar kezdtem elvesziteni a turelmem de befejeztem vegulis es kiallitasra  ugyan nem  vinnem  de egesz turhetoen nez ki nagyito hasznalata nelkul :)

37 comments:

  1. Me encanta el modelo, es muy original y el resultado es fantástico!!!

    ReplyDelete
  2. Nana azért igen is gyönyörű lett karid !!!Elegáns ezekkel a színekkel !!

    ReplyDelete
  3. Szuper szép lett, nekem tetszik! Nem csak a fűzése szép, de a teklákat is szerintem "megtaláltad". Nagyon tetszik!

    ReplyDelete
  4. Nagyon jól sikerült hidd el Emőke !!!!!
    Nem kell magyarázni szuper ügyes vagy !!!

    ReplyDelete
  5. Wonderful bracelet, beuatiful colors.
    Greetings Manouscha

    ReplyDelete
  6. Szemét módon rögtön kinagyítottam:-))), de hiába keresem a hibát, nem találom! Nagyon szép darab ez, Emőke!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Orsikam megsugom neked de ne mondd el senkinek :)) Az egyik oldalon a teklak kozott nagyobb a hezag mint a masik oldalon,es nem ugy varrtam ossze a RAW kukacokat ahogy a Guinevere karkoton van es ahogy Szikati is varrta mert hiaba kerestem a turelmem egyszeruen eltunt , hanem csak zipp-zar oltessel illesztettem ossze oket:))

      Delete
  7. Beautiful work! This bracelet and many others that you showed on the blog;)

    ReplyDelete
  8. Really amazing!!! I love it!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szép -nagyon szép!
      Megérte a fáradozást!
      Remélem hogy most végre elmegy a hozzászólásom.

      Delete
  9. Szerintem sem kell magyarázkodnod, nagyon is jó lett ez a karkötő. A hibák meg ... Ha van is ... Csak egyedivé teszi :)) ilyen biztos nem lesz senki másnak :)

    ReplyDelete
  10. Nagyon szép darab lett,persze lehet magyarázni de ez akkor is így van,nem baj az ha elsőre nem úgy sikerül minden ahogy szeretné az ember lánya,de ismételni sosem árt és ha jól emlékszem a Kati is kettőt készített!!:)))))))))

    ReplyDelete
  11. Amykém, annyira szuper lett, teljesen odavagyok érte! Gyönyörű színeket használtál, és nagyon izgalmasan variáltad őket. Ami pedig a "kukacok" összekötését illeti, szerintem sokkal mutatósabb, játékosabb, mint az enyém!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Koszonom Katikam,valoban akaratomon kicul mas jellege lett az enyemnek de majd csakazertis megprobalom ugy ahogy a tied van :)

      Delete
  12. Nagyon is jó lett. Különleges, egyedi karkötö.

    ReplyDelete
  13. Szerintem is nagyon jó lett!
    Nekem tetszik!!!

    ReplyDelete
  14. ..és szerintem is csodaszép lett!!!
    :-)

    ReplyDelete
  15. Nagyon tetszik! A sok munkádnak igazán meg lett a szép eredménye!

    ReplyDelete
  16. Nem is Te lennél, ha nem keresnél kifogásokat....ez annyira gyönyörű, hogy sajnálom, hogy nem én készítettem...hi..hi..hi

    ReplyDelete
  17. Csodaszép!! Nagyon tetszik! Ügyi vagy!:)

    ReplyDelete
  18. Nem tudom miert nem vagy elegedett vele, szerintem csodalatos! Nekem nagyon tetszik!!

    ReplyDelete
  19. Nem kell magyarázni, mert szerintem szuper lett!!! Fantasztikusan néz ki, büszke lehetsz magadra!!! Gratulálok:)

    ReplyDelete
  20. Tudok én még valamit hozzátenni? Legfeljebb csak ismételni: gyönyörű!

    ReplyDelete
  21. Thank you , gracias , koszi lanyok:)

    ReplyDelete
  22. Nekem is tetszik, úgy ahogy van, a színe a legjobban.

    ReplyDelete
  23. Nagyon sokat dolgoztam mostanában és nem volt időm blogozni, de végre újra láthatom szép munkáidat és vigyoroghatok a bejegyzéseiden!

    ReplyDelete